Męska bezradność

Young happy couple in bed

Zauważyłeś, iż twoja sprawność seksualna spadła ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, problem tyczy się nie tylko ciebie lecz dużej części męskiego społeczeństwa i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie chwilowa niedyspozycja nie może być przyrównywane do impotencji, chociaż radzę, żebyś zapalił w swoim umyśle czerwone światło. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, abyś mógł cieszyć się pełnią życia! levitra

Dostrzegłeś pierwsze symptomy choroby – co musisz zrobić?

Przełam opory i udaj się do lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, który dotknął właśnie ciebie. Problemy z erekcją, impotencja, to jedno z częstszych problemów męskich i dotyka co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, potraktuj więc wizytę u specjalisty nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy maszyny, którą jest twój organizm, żebyś mógł cieszyć się 100% jej wydajnością. Prócz tego regularnie sprawdzaj ciśnienie tętnicze i poziom cholesterolu, żeby ustrzec się częstej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, że lekarz pierwszego kontaktu oceni etap choroby oraz wskaże stosownego specjalisty – urologa bądź seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza POZ (podstawowej opieki zdrowotnej) możesz otrzymać także skierowanie na badania, które pomogą ustalić przyczynę choroby. Trudności ze wzwodem to stadium odwracalne!
Najczęstsze leczenie przeprowadzane jest przeważnie przy pomocy środków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi krokami sam możesz siebie wspomóc lub przyśpieszyć leczenie. Oto najistotniejsze z nich:

1. Wprowadź tylko zdrową dietę

Unikaj tłustych mięs na korzyść owoców i warzyw. Konsumuj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, spożywane wieczorem, mogą obniżać libido). Mnóstwo warzyw i owoców to podstawowy przepis na uniknięcie częstej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych oraz nadwagi. Jeżeli chodzi o owoce, to najkorzystniejsze będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny i jagody. Z warzyw – prócz warzyw zielonych powinno się konsumować czosnek i cebulę (dobre przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery a także por.

Można zadać pytanie dietetykowi o właściwą dietę, dobraną specjalnie pod grupę krwi. Miej na uwadze, iż dieta nie jest sztywnym „niespożywaniem smacznych potraw”, lecz dopełnieniem dziennego jadłospisu w posiłki wartościowe oraz ograniczeniem tych najmniej pożytecznych. Przemyśl wprowadzenie do swojego menu dań z kuchni śródziemnomorskiej, w szczególności zaś owoców morza.

2. Zainteresuj się afrodyzjakami

Jest grupa produktów, które w pewnym stopniu aktywują twoje ciało do „działania”. Powszechnie uważa się (w praktyce – jest to dowiedzione), iż lampka czerwonego wina przed miłosnymi igraszkami podnosi aktywność seksualną. Stroń jednak od mocnego alkoholu, który zadziała w złą stronę. Z przypraw używaj więcej imbiru, który wpływa na sprawniejsze krążenie krwi oraz goździków, które polepszają nastrój. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, i ośmiornice.

3. Rzuć palenie

Palenie papierosów (także to bierne) wpływa bardzo źle na twoje ciało i libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym zbliżeniu spalali papierosa, to fatalny pomysł. Papierosy nie dość, że znacząco redukują twoją sprawność seksualną i powodują inne, równie poważne komplikacje, z rakiem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, że będzie cię „czuć” z odległości. Wierz mi, wiem co mówię – jestem człowiekiem niepalącym i kogoś, kto pali, czuję dużej odległości. Najbardziej przykry zapach utrzymuje się we włosach, potem na ubraniu, o nieświeżym oddechu nie wspominając. Jeśli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną dodatkowych nieporozumień oraz kłopotliwych sytuacji między wami, również w sypialni. Rzecz jasna jako palacz raczej nie pachniesz smakowicie.

4. Bądź aktywny fizycznie

Aktywność seksualna jest na stałe powiązana z dobrą kondycją oraz wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak ważne jest, żebyś prócz diety aktywnie praktykował sport. Czynnie? To znaczy codzienne ćwiczenia ruchowe, co najmniej 30 min – bieg albo zajęcia na siłowni i regularne 1-2 razy w tygodniu uprawianie dyscypliny sportowej, np.: tenisa. W tym miejscu wiele zależy od twoich możliwości czasowych, które, jak mniemam, nie są zbyt rozbudowane. Potwierdzisz jednak to, iż im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnych granic)? Na pewno, jeżeli będziesz pragnął systematycznie uprawiać sport, wygospodarujesz na to chwilę czasu.

5. Regularnie staraj się uprawiać seks

Aby nie dopuścić do „męskiego problemu” regularnie uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a przemyć do twojego związku więcej świeżości. To najskuteczniejsza droga do przywrócenia regulacji hormonalnej. Jeśli twój związek przeżywa problemy (nawet w przypadku, kiedy przyczyną jest ta „trzecia”) postaraj się je rozwiązać, ponieważ to także pośrednio oddziałuje na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra zel

Comments are closed.